fredag 12. februar 2010

TV-deksel

Jeg måtte åpne stuene for noen dager, fordi jeg skulle ha endel folk på besøk. TV'n er fortsatt i 2. etasje, og jeg tenkte: Du, så fin den TV-benken er uten TV på.
Da kom jeg på den gode idéen at det burde vært mulig å skifte deksel på TV'n. Tenk så glade alle interiørdesignere kom til å bli - og vi andre også - dersom man bare kunne kjøpe et nytt deksel i en fin farge, og kneppe det på når man pusset opp stua. Det går jo med mobiltelefon, så hvorfor ikke med TV'? Det hadde vært fint å slippe den svarte klumpen. Skjermen kan man jo bare ha på et program med litt fine farger. Da kunne vi slutte å snakke om brunevarer, og heller kalle det fargevarer. Håper det fins en kul teknisk oppfinner der ute i Blogglandia, som kan ta seg av den saken.
God helg! ¨fruTicosus¨

3 kommentarer:

anneskreative sa...

Lur ide,,,,
Jeg vet ikke hvor mange innlegg jeg har sett her inne om stygge Tv aperater.
Jeg ønsker meg en slik Tv som vi hadde hjemme i gamledager,,,et slikt et i teak, med skyvedører foran.
ha en fin helg.
Klem Anne

Moski sa...

Det var en morsom ide!De fleste TVer er jo ikke så spennende og skiller seg ganske ut fra resten av interiøret både i størrelse og utseende. Tenk å kunne velge om du vil ha blonde eller zebrastripet deksel, alt etter årstid og stil.
God søndag!

Made by KKann sa...

..et deksel - hmmm ja det var en god ide!! Smil!

Ha en finfin mandagskveld!

KlemKKann