tirsdag 9. februar 2010

Inspirasjon

Nå er denne nakkeputa ferdig. Har bare igjen å kante stoltrekket og lage lomma som puta skal være i.
Det er en ting som er litt rart. Mens jeg holder på med et syprosjekt, så får jeg plutselig lyst til å lage noe annet. Jeg kjenner heldigvis flere som har det sånn, så det er ikke bare meg som er rar. Det resulterer i at vi har flere prosjekter gående på samme tid. Man skulle jo tro at det var viktig å bli ferdig med ett prosjekt av gangen, men sånn er det ikke. Mulig at det har noe med separasjonsangst å gjøre.

I hvertfall så fikk jeg denne boka i går, og den er sååå fin. For en stund siden fikk jeg lyst til å sy noe i rosa, og hva er da mer perfekt enn å sy rosenknopper? Måtte bare tegne ideen med en gang, så da er det mitt neste prosjekt.

Og så var det dette, da. Flere seil. Det er ikke så ille som jeg vil ha det til, bare litt mye pirk, og vanskelig å få pent. Tror jeg vet hva jeg skal gjøre: Lage til noen flere av gangen, og så ta håndsømmen i sofaen mens jeg ser på OL.
¨fruTicosus¨

1 kommentar:

Mona sa...

Skal bli spennende å se hvordan teppet tar form. Vi treffes jo på mandag.