torsdag 25. juni 2009

Terrassen


I dag måtte jeg fikse opp litt på terrassen. Alternativet var å sende inn et bilde til konkurransen "Larviks styggeste veranda", men det syns ikke mannen var noen god idé.
Jeg kjøpte litt scrapbookingpapir og satte rundt disse pottene. Det holder vel i år, så får jeg finne på noe annet til neste år.


Det fine eføyhjertet og rosmarinen kjøpte jeg av S som sto ved siden av oss på festivalen. Jeg måtte sette en liten pellis-avlegger siden jeg fant noen små terracottapotter i drivhuset til svigers.


Denne pelargonien kjøpte jeg også av S. Hun hadde veldig mange fine blomster.


På loftet fant jeg ei trehvit hylle . Den har nå blitt hvit, og ble satt opp på terrasseveggen i dag. Skiltene som henger der er til forskjellige urter som jeg ikke har kjøpt enda. Tingen på midten er lysestake eller vase. Den fikk jeg av svigers, og den passet så fint på hylla.

¨fruTicosus¨

1 kommentar:

Mona sa...

Så koselig pottene ble. Lur idè. Kan jo forandre til neste år hvis man vil. Det er hyggelig å holde på litt ute nåe i sommervarmen. Kos deg når du nå snart har ferie.

Mona