mandag 22. juni 2009

Kattunge

Vi hadde det koselig på markedet. Jeg hadde jo investert i et partytelt, så da gjorde det ikke noe om det kom et par skurer. Det ble lunt og koselig inne i boden vår da. Et par grytekluter fikk jeg solgt. Vekslepengene jeg hadde ordnet fikk bein å gå på i de andre bodene, så man kan jo si at det var innbringende på den måten.Bilder av boden vår ligger her:
http://monashobby.blogspot.com/

Nå har jeg endelig fått et bilde av hjertet som jeg stitchet og sydde på teppet. Oppå ligger en Sven Ingvars-cd, med alle sangene som mora vår sang for oss da vi var små.




Da jeg kom hjem i dag, hadde vi visst fått en ny katt. Jeg har sagt at jeg kunne tenke meg en katt til, hvis det var en som kom av seg selv. Og det gjorde denne. Han heter James.



¨fruTicosus¨





2 kommentarer:

Mona sa...

Så flott hjertet ble. Nydelig liten kattunge dere har fått. Skikkelig nusselig.....

Kari Anne sa...

Jag hadde tenkt å skrive akkurat det samme som Mona!!

Takk for sist, vi hadde det veldig koselig :o)

Var det godt besøk på søndag?

Hilsen Kari Anne