torsdag 11. juni 2009

Mer Green Gate i skapet

Jamen fikk jeg litt mer Green Gate i skapet. Kjøpte flere røde kopper hos nettbutikken "Romantiske Hjem", som jeg fikk tips om på en blogg. Har hørt rykter om at disse kaffekoppene skal gå ut av produksjon. Vet ikke om det er sant, men det er best å få dem i hus. Mangler bare lyseblå eggeglass nå, og kanskje ei tekanne.



Ikke lett å få tid til å blogge nå. Her er det full action med festivalplanlegging og 70-årslag. Men et lite bilde av taket i gangen må jeg legge ut. Syns det ble så fint med hvit panellakk. Neste uke regner jeg med å male ferdig veggene og listene, så får vi vel se om garderobeløsningen kommer på plass snart. Skal slutte med kleshengere, og bare bruke knagger. Håper at noen kan tipse meg om hvor jeg kan få kjøpt fine knotter og knagger.


Da jeg kom hjem fra jobben her om dagen, så hadde jeg fått ei ny trapp(!) I fjor lagde vi en ny platting av skiferheller. Der skal det bli utepeis etter hvert. Da nevnte jeg for mannen at jeg ønsket meg ei trapp fra terrassen og ned dit. Og nå har jeg fått det. Veldig fin var den.

Nå reiser vi bort for å feire ho mor i tre dager. Hun skal få noe fint som jeg skal vise i neste uke.

¨fruTicosus¨

2 kommentarer:

Lucy Mörck sa...

Mmm. Jeg syns vi buirde få oss ei tekanne <3

Kari Anne sa...

God helg!!

Flott trapp du har fått, kjekt å være gift med en handyman :o)

Hilsen fra Kari Anne