fredag 10. oktober 2008

Green Gate!

Endelig er de på plass i skapet mitt. I sommer fant jeg ut at jeg skulle begynne å spare på kaffekopper fra Green Gate. Typisk meg å bestemme seg når det nesten er for seint. Men hvilken farge? Jo, lyseblå med hvite prikker, trodde jeg. Ryddet plass i kjøkkenskapet med en gang. Skulle få kopper av min mor i bursdagspresang, men da hun kom til butikken i nærheten av der hun bor, så var det tomt for det fargerike. De ventet på det beige, så jeg fikk penger i steden. Av min svigerinne fikk jeg latte-kopper som hun hadde kjøpt i Larvik. Fikk en tilgodelapp der, for de ventet på varer. Så var det bare å begynne å lete. Tomt i Tønsberg, de hadde hatt salg i sommer! Tomt på nettbutikker. Til slutt kom jeg til en fin butikk i Sandefjord. Den heter "Milde Himmel". Der var det masse fargerik Green Gate, og mer skulle komme! Jeg kjøpte foreløpig tre asjetter, to kopper og to skåler. De har mange andre fine interiørting, og det er nå blitt min favorittbutikk. Skal dit senere og kjøpe mer Green Gate. Skal spare på rødt med hvite prikker også. Det er jo snart jul, er det ikke?


Kunne ikke vente til naboen min kom for å innvie serviset, så jeg tjuvstartet med kaffe og Farmors sjokolade-tebrød. God Helg!

¨fruTicosus¨



3 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Skal si det er populært det fra Greengate :))
Men jeg skjønner jo det da. Synes og det er nydelig :)
Godt du endelig fikk noe..
Kos deg..
Klem,Kari

Emmas Verden sa...

Hei :)
Jeg er veldig glad i GreenGate :)
Synes det er fint i både rødt og blått og alt det andre.. ;) Mye fint i tekstiler også!!
Ha ei fin helg!
Klem Anne ;)

Kari Anne sa...

Flotte kopper du har fått deg!