mandag 28. juni 2010

Sommer 2

Jeg har begynt på en aldri så liten oppgradering av terrassen. Har forsøkt å holde unna med oljing av bordet, men det ser ikke ut til å ha lykkes. Derfor skal det nå slipes ned og oljes på nytt. De andre møblene skal jeg slipe og beise.
Sittemøblene kjøpte vi brukt, og disse putene fulgte med. De er gode å sitte på, men fargene kan jeg ikke fordra. - frynser til og med.

Derfor gjør jeg det enkelt, syr trekk av nervøs fløyel, putter puta oppi og syr igjen:-)

Jeg har noe pent på terrassen også ,da. Denne potterosa fikk jeg på jobben. Den er lys, lys rosa. Skulle tro de visste at jeg bare har rosa blomster i år;-) Nå står den så fint bedet mitt.

¨fruTicosus¨

2 kommentarer:

Grethe sa...

Så smart å sy nye trekk. Lykke til med oppussingen av møblene. Håper du får noen hyggelig dager. Klem :0)

Mona sa...

Så smart å trekke de om på denne måten da. Kan være enig i at de andre var gått litt ut på dato. Møblene kommer sikkert til å bli bra når du blir ferdig. Her er det lite med tremøbler, men venter på to benker. En parkbenk og en anne med hjerter. Men de kommer ferdig malt. Heldigvis.....