mandag 5. juli 2010

Sommer3

Lørdag var vi i selskap. Å finne på en gave til jubilantene var ikke så lett, men så kom jeg på at jeg kunne få min favoritt-blomsterbutikk til å lage en utegruppe for meg. Det ble denne fine kurven her. De som fikk den var kjempefornøyde, og det var jeg og.

Disse stoffene kjøpte jeg hos Desiree. Jeg holder fortsatt på med noen små bestillinger, men nå har symaskinen min forsvunnet ut av huset for en ukes tid. Det er dattera som går på kurs i redesign av klær. Blir spennende å se hva hun kommer til å lage.

¨fruTicosus¨

1 kommentar:

anneskreative sa...

Lur gave ide,,,,,en slik kurv full av blomster kan jo passe til alle,
,,,,smatidig so det er veldig koselig og gi bort.
Du får herme etter lysestaken min og lage deg en til hytte veggen din da vet du,,,,er jo drived på Gon også.....
Kos deg der i sommer.
Anne