torsdag 10. juni 2010

Festivalting

Nå har jeg begynt å lage litt til festivalen. To brødposer - den ene i en lang variant med plass til et brød, faktisk. Den er fra boka Vårgleder. Gryteklutene er lik de rosa som jeg sydde til kjøkkenet mitt. Jeg tror kanskje ikke at alle er like glad i rosa som jeg er, derfor valgte jeg litt andre farger.


Da jeg så på bildene fra fjorårets festival, fikk jeg se at jeg hadde med ei pute. Så jeg måtte jo lage ei i år også. Disse stoffene har jeg kjøpt på Quiltefryd i Tønsberg. Der finner jeg alltid noe fint.


Nå er det bare ei uke til det braker løs. Det skal bli veldig gøy:-)
¨fruTicosus¨

1 kommentar:

Mona sa...

Du fikk jo til den lave kurven jo... Så flott den puta blei. jeg har jo fjordårets variant jeg da.... Passer så fint i kurvstolen på kjøkkenet...