søndag 20. september 2009

Shabby chic pute

Siden det ble innedag i dag, så fikk jeg endelig gjort ferdig denne puta som jeg begynte på i sommer. Den er ganske lik den som Mona vant i bloggkonkurransen min.


Puta er sydd på enkleste vis, jeg har bare sydd stoffer utenpå hverandre. Den lukkes med knytebånd.
Det skjer litt i huset for tiden. Da jeg fylte år her om dagen, fikk jeg sannelig en ny dusj! For noen år siden delte vi av yttergangen for å lage vaskerom. Siden vi bor på gård, så kan det være kjekt å ha det ved inngangen. Vaskerommet har fungert fint, og i det ene hjørnet skulle vi ha en dusj. Jeg kjøpte dusjhode, og i fjor sommer satte vi opp to glassdører. Glassdørene kan vi slå helt inn i hjørnet, slik at de ikke opptar plass. Men vannet har latt vente på seg. Helt til i forrige uke - da ble det koblet til. Jeg hadde jo glemt at det var "regnværsdusj" med massasjefunksjon jeg hadde kjøpt. Den er veldig behagelig.


Her ligger den gamle d..ten som vi kasta ut nå. Jeg pusset opp badet det året vi giftet oss, så da er altså dette dusjkabinettet 21 år gammelt. Jaja, godt at ting holder så lenge~


¨fruTicosus¨

3 kommentarer:

Min stil sa...

Så koselig den puta var. Virkelig vakker ;)
Ønsker deg en fin søndagskveld.
Klæm fra Susanne

anneskreative sa...

Hei!
Den puta di ble fin,,,,,du er flink til å sy,,,her hos meg går det nok ofte litt for fort,,,,,
Gratulerer med ny dusj,,,det høres deilig ut.
Likte godt ditt utebor i innlegget under,,,,slike er ikke så vanlige og se, og det gjør jo uteplassen din spesiell.
Ha i fin uke.
Anne

Made by KKann sa...

Hei Hei!

Så flott pute! Smil!

Vettu jeg koste meg skikkelig sørafor forrige helg! Herlig! Jeg fikk ikke vært i Larvik - men var på opphørssalg i Sfj - så jeg fikk da med meg litt stoffer!! Smiiil!

Ha en super mandagskveld - KlemKKann