lørdag 12. september 2009

Høstblomster

Det går ikke så fort som jeg kunne ønske med syinga, derfor vil jeg vise noen fine høstblomster i steden. Jeg var faktisk på gartneriet og kjøpte noen nye planter her om dagen. Jeg hadde lyst på noe i gult og orange. Denne fant jeg, og den henger nå ved inngangsdøra i ei potte som jeg fant på loppemarked.



Dronning Ingrid har overvintret fra i fjor. Hun har blomstret tidligere i sommer, og nå er hun på gang igjen. Hun står i en gammel kvernstein som fungerer som utebord hos oss.




Denne tofargede lyngen kjøpte jeg nå. Jeg hadde to krukker med villniss bak huset, så det var på tide renske opp litt. Og det ble ganske pent.



Dette var det jeg rakk i dag. Nå skal jeg ut på en liten samling med Inga-Låmigjengen for å begynne å lade opp til neste års låm.

Ha en fin helg!

¨fruTicosus¨

Ingen kommentarer: