lørdag 5. september 2009

Cat approved gulv

Fikk lyst til å vise noen stoffer som jeg kjøpte på Gavekroken i Larvik. Vi kaller det bare "kommune-butikken". Det er en avdeling av Arbeid og kvalifisering i Larvik kommune. Der sitter det noen flinke damer og syr de nydeligste ting i lappeteknikk som man kan få kjøpt. De har også andre gaveartikler, bl.a. fine keramikkskåler. Det beste av alt er at vi lappedamer kan få kjøpt rimelige stoffer der, og utvalget er kjempebra.
Stjernestoffet skal jeg bruke som bakstykke på det nye prosjektet mitt.


Nå er gulvet på badet ferdig støpt. Det har vært litt av en jobb, men nå kan "murer'n" slappe av litt. Vi har også bestemt å ha balkongdør i stedet for det store vinduet, for nå vil vi ha en liten veranda utenfor badet. Det pleier å være så fin kveldssol der oppe. Det neste blir vel at vi må ha en bar på badet, for å kunne lage paraplydrinker. Hm, kanskje jeg endelig finner en plass å ha smoothiemaskinen..

Sist vi støpte gulv var i verkstedet i låven. Emily - katten som vi hadde den gangen satte fine spor etter seg i sementen.
Den kvelden da badegulvet var ferdig støpt, veddet jeg på at Tøffen kom til å gå over gulvet før det var tørt - og jeg fikk rett. Dagen etter så vi kattespor. Ikke så lett å ta bilde av, men det er på midten av bildet her. Så da er også badegulvet cat approved.


Ha en god helg!
¨fruTicosus¨

1 kommentar:

Mona sa...

Ja hva skulle vi gjort uten kommunebutikken vår. Jeg er så glad for at badet vårt er ferdig. Det blir nok bra til slutt. Flybilletter er bestilt. Nå er det bare å få ordnet hotellrom. Lenge til enda men kjenner at jeg gleder meg.
Vi sees snart, bare ikke på mandag.