tirsdag 13. januar 2009

Vinter og jul

Det fortsatt litt jul hos meg. Jeg har vært litt redd for "Tjuendedags-Knut" som kommer og kaster jula ut, men saken er at vi skal ha det tradisjonelle 2. dags selskapet vårt. Det blir nå til helga, for det var ingen som hadde tid før. Så litt julepynt får være igjen - i hvertfall det som er sølv og hvitt. Dette fine rådyret kjøpte jeg faktisk på nyttårsaften. Går jo til vinter også, det.

Her er noen stoffer som jeg kjøpte til jul, og tenkte å sy brikker til kjøkkenbenkene av. Så langt kom jeg aldri, men kanskje de blir ferdige til neste jul. Nå skal jeg kjøpe ei fin bok som kom i Hobbyklubben før jul. Husker ikke hva den heter, men nabo K har den. Den må jeg også ha, for jeg skal sy alt som er i den! Får begynne nå i januar, hvis jeg skal rekke alt.
Jamen måtte jeg ikke sy seilet til modellskuta om igjen. Det ble så stygt i skråkanten. Nå skal det sies at jeg aldri har vært særlig glad i skråkanter, og prøver helst å unngå dem. Men seil er jo ofte skrå, så da.. Det gikk ganske fort å sy et nytt, for nå visste jeg jo hva jeg skulle gjøre og ikke gjøre, men likevel er det dumt. Fikk se at Kari Anne måtte strikke en sokk omigjen, så det er ikke bare meg.
¨fruTicosus¨

2 kommentarer:

Kari Anne sa...

Velkommen i klubben :o)

Unknown sa...

Russerevy...jeg er jo helt i tåka, kanskje litt ordblind.
Takk for hyggelig kommentar på bloggen min.
Klem...Ellen