søndag 11. januar 2009

Revysuksess

I går var det premiere på revyen vår, med revyforestilling, middag og fest. Over to hundre mennesker i salen, og det ble en kjempesuksess. Jeg hadde ansvaret for kostymene, og her er det et bilde av hva vi skulle med alle prikkestoffene:

(foto: Bjørn-Tore Sandbrekkene)

De ble til åtte swingskjørt. Åpningssangen er på melodien "Grease Lightning" og avslutningssangen er på melodien "Footloose". Derfor passa disse kostymene til begge sangene.

(foto: Bjørn-Tore Sandbrekkene)

Vi har et ganske stort kostymelager, men må alltid lage noen spesialkostymer. Her er bilde av noen "sølvdresser" som vi brukte på et ABBA-potpourri. Det skulle handle om forskjellige bilgærne mennesker i bygda. Jeg ville ikke ha tradisjonelle ABBA-kostymer, så vi tok ganske enkelt papirkjeledresser og spraya med sølvspray.
Det er kjempegøy å spille revy, og nå venter tre nye forestillinger.

¨fruTicosus¨

3 kommentarer:

Kari Anne sa...

Fortjent kritikk så langt! Gleder meg til å lese Ø.P. i morra :o)

Bergheim sa...

Flott med revy. Jeg er også med i et revylag. Og vi starter på vår oppsettning i kveld. Men vi har ikke premiere før i slutten av mars.Så dewt blir spennende å se hva det blir til. Men jeg skulle ønske vi også var ferdig.

Unknown sa...

Morsom med russerevy....
Jeg vet ikke om noe boklansering i vestfold, men hvis du kan arrangere en kommer jeg gjerne.
Ellers blir boken å få kjøpt i bokhandel, på bokkilden.no, eller på bloggen min.
Klem...Ellen