fredag 12. mars 2010

Sukkertøyduken

Nå har jeg bare igjen å quilte og sy lukkekant på denne duken. Jeg fikk virkelig ånden over meg, og sydde, sydde, sydde. Rosenknoppene ble satt sammen med noen sukkertøyfarger, for det er jo det nye fargeskjemaet på kjøkkenet mitt. Det er lenge siden jeg har opplevd å være så ivrig. Den var veldig morsom å sy, og jeg har faktisk gruet meg til den blir ferdig.

Det er kanskje de søte fargene som gjør at jeg liker den så godt. Jeg har brukt litt av restene fra det store teppet som jeg sydde i fjor sommer. Må være det som gjør meg i godt humør. Jeg er i full gang med grytekluter i samme sjanger.

...Å! Nå ble jeg enda gladere. Kom til å tenke på at jeg må ha brikker til kjøkkenbenkene også;-)
Ha en god helg! ¨fruTicosus¨

2 kommentarer:

Made by KKann sa...

..så herlig - nydelig "sukkertøy"-duk!! Kjempe fine farger!!

Ha en knall lørdag!

KlemKKann

Mona sa...

Så nydelig den blei. Husk å ta den med på mandag da.