fredag 20. august 2010

IKEA

Denne uken satte vi ny rekord når det gjelder Ikea. Vi var der to ganger på samme dag. Vi skulle kjøre flyttelass til Oslo med dattera. Da måtte vi innom og kjøpe litt ting til henne. På hjemveien dro vi innom for å kjøpe ting til meg. Jeg skulle blant annet ha denne kommoden. Dagen etter hadde sønnen og nevøen min skrudd sammen det jeg kjøpte.
Den gamle kommoden som sto her før, var fin den. Bare det at skuffene var så innmari treige, og det kom aldri noe håndtak på den øverste skuffen.
Nå fikk jeg lette skuffer med god plass, og jeg er kjempefornøyd.

Jeg kjøpte meg også skrivebord og stol, for dette året skal jeg være student. Da må jeg jo ha utstyret i orden. Det står i biblioteket enn så lenge, men skal inn på et annet rom forhåpentligvis snart.
Mannen er ingen Ikea-fan, så han var ikke særlig fornøyd den dagen. Etterpå sa han at det var mest "image", og jeg tror han syns det ble fint. Og så slapp han jo å skru:-)
God helg! ¨fruTicosus¨

1 kommentar:

Made by KKann sa...

Herlig!

Lekker kommode!!

KlemKKann