mandag 6. juli 2009

Sommerferie 2

Jamen dumpet det ikke inn et oppdrag igjen. Uniformsvesten som jeg krympet for litt siden var fortsatt seks nummer for stor, så nå måtte jeg sy den inn og opp. Og denne jakka måtte få epåletter på skuldrene. Den skal i "krigen" på onsdag. Men jeg tar ferie fra alt.


Lille James har lagt seg litt. Han skal vel bare lade opp, slik at han kan fly rundt i natt. Han har begynt å klatre og hoppe nå, så han fins plutselig både her og der.


Grytidlig i morgen reiser vi på en lang dagstur. Skal vise bilder senere.
¨fruTicosus¨

3 kommentarer:

anneskreative sa...

Hei Hanne!
Skjønner du har litt og pusle med selv om det er ferie,,,,men skal du ikke til hytta i år da?
Hr vært mange herlige badedager nå,,,,og flere blir det håper jeg.
Kos deg i sommer.
Anne

Bouvbear sa...

Takk for besøket hos meg. Jeg vil ønske deg en fortsatt god sommer!

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.