tirsdag 28. juli 2009

Oliventre

Holdt på å skrive lemontree, men det var en sang, det. Nå har jeg nemlig fått kjøpt meg et oliventre. De var på tilbud hos Mester Grønn for lenge siden, og jeg angret på at jeg ikke kjøpte ett da. Nå var de plutselig på enda bedre tilbud hos en landhandel i nærheten, og da slo jeg til. Jeg har satt det ute i kaffekroken ved trappa, så får jeg ta det inn senere i høst. Det ser veldig gresk ut, ikke sant?


Det er fortsatt mye fint som blomstrer ute, blant annet disse fine liljene. Snart kommer det noen lys rosa liljer også.

Dattera har evakuert fra 4H-leiren, eller 'Nordic Swine Flu-Camp' som de kalte det. Jeg har hatt full beredskap her siden lørdag, med Anti-Bac, Klorhexidin, halstabletter og diverse andre remedier. I morgen er hun ferdig med karantenen og kan være ute blant folk igjen. Det var veldig trist at leiren måtte avsluttes før tida, men jeg tror det var litt godt å komme hjem også.

¨fruTicosus¨

3 kommentarer:

Kari Anne sa...

Flott oliventre du har fått deg. Fikk litt følelse av Italia jeg da med den blå bakgrunn... Spør meg ikke hvorfor!

Godt at dattera ikke blei smitta - skumle greier den derre svineinfluensaen.

Hilsen fra Kari Anne

Bouvbear sa...

Hei og takk for besøket og tipset hos meg og JA jeg setter rett og slett spisestuen tilbake(ja den har stått der før)til kjøkkenet. Har skrevet om min forvirring og fortsatt frustrasjon på siste blogginnlegg, så du er velkommen med en kommentar og gjerne få noen flere tips nå altså..Ja kom alle som vil med tips..
Oj..godt at din datter ikke fikk noen influensa, den virker skummel. Jeg har aldri vært hysterisk og tar ikke influensa vaksine, men nå har jeg vært på apoteket og kjøpt antibakterielle servietter, bruker dem etter at jeg har vært og handlet etc..

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.