torsdag 18. juni 2009

Til Markedet

Nå sier jeg meg ferdig med å produsere ting til Festivalen. Lørdag sitter vi i Lappeboden vår, og så får vi håpe at noen vil kjøpe det vi har lagd.
Dette er mine bidrag:

Brikker med Dalahester, som har vist seg å være populære.

Så fant jeg på å lage noen grytekluter:

I et blad fikk jeg se flere varianter av denne puta. Så da rappet jeg den idéen. Shabby chic, vil jeg si.I tillegg til dette har jeg en løper og to andre brikker. Da får det være bra. Håper det kommer masse folk på Festivalen vår!


¨fruTicosus¨

4 kommentarer:

Grethe sa...

Lykke til på Festivalen.
Så mye fint du har laget.
Ønsker deg en fin helg :0)

Moski sa...

Hei! Så fine ting du har laget! Likte spesielt grytenklutene.Det blir helt sikkert solgt. God Festival!

Mona sa...

Flotte ting du har laget. Ligger i grunnen litt etter skjema. Men nå har jeg jo ferie, så får vel noe ferdig i morgen.

Mona sa...

Hei. det er en hilsen til deg på bloggen min.