onsdag 27. mai 2009

Kjole

Nå er det ikke bare dattera som går i sin mors fotspor. Denne kjolen kom sønnen hjem med i dag. De har hatt et prosjekt på skolen som het "Se min kjole". På 17-mai var det mannekengoppvisning.


De skulle ikke sy, så her har det nok gått med en god del lim. Men jeg syns at den er veldig kreativ. Rundt ermet har han satt fine konkylier. På ryggen er det et lilla slør for å dekke over borrelåsen.



Nå er jeg helt klar til å lakke taket i gangen. Det skal bli spennende å se hvordan det blir.

¨fruTicosus¨

2 kommentarer:

Lucy Mörck sa...

åååh, tror jeg må få han til å designe en kjole til meg. Dette var så kult! :D

så pønk!

Bouvbear sa...

Takk for besøket.Nå er kjøkkensofaen ferdigmalt og jeg er kjempefornøyd !
Ja jeg vil gjerne se ditt gulv!!For jeg skal male jøkkengulvet og trenger inpirasjon og veilledning!
Kul kjole forresten!