torsdag 16. april 2009

Syhelg

Nå får det være nok selskaper. Denne helgen vil jeg bruke til å gjøre ferdig resten av bestillingene som ligger på vent, slik at jeg er klar for et stort prosjekt som starter i neste uke. Hva det er, får være litt hemmelig inntil videre.

De to røde og grå putene skal leveres i dag. Da er det tre puter igjen på den bestillingen. Her er en som jeg har begynt på. Den hører med til noen gardinkapper som jeg sydde for en stund siden.

Egentlig har jeg to seil igjen å sy til modellskuta. Nå ligger det visst an til at det ene skal droppes. Jippi! Da skal jeg lage det siste i helga. Og så skal jeg sy en annen ting som jeg har fått bestilling på. Viser den senere når den er ferdig.

Disse har tittet opp i hagen nå. Da er det definitivt vår.




Så har jeg en forspørsel til dere der ute i Blogglandia: Er det noen som kan tipse meg om hvor jeg kan finne stitcherymotiv for fødselsdager? En bløtkake eller andre bursdagsmotiv?
¨fruTicosus¨


3 kommentarer:

Mona sa...

Hei. Ja det er greit å gjøre unna bestillinger.Nydelig farge på puta du holder på med. Jeg har en jeg også som jeg holder på med. Har bare lukkekantene og litt applikasjon igjen.Nå er jeg spent på hva det neste prosjektet ditt er.
Jeg har et mønster som består av mange små stitchery. Tror nok det er noe der. Gi meg beskjed hvis du vil at jeg skal ta det med på mandag.

Maria ( Idekroken ) sa...

Åh så nydelig!! Jeg er så glad i lilla ;)
Og mye annet fint du viser også!
Jeg legger deg til i mine favoritter :)
Klem Maria fra Idekroken

linéa sa...

Hej!
jag har tittat igenom hela din blogg, vad mycket fint du har sytt!
Tack för besöket hos mig så jag hittade hit.
:-)