fredag 4. mai 2012

Dronning Ingrid

Dronning Ingrid er i hus. Det var kupongtilbud på hagesenteret, og da måtte selvfølgelig nabo K og jeg dit. Jeg kjøpte ikke så mye, for det er litt tidlig enda, men to Hortensiaer og en Dronning Ingrid ble med hjem. Hun får stå inne i gangen en stund, til det blir litt mer stabil varme ute.

Jeg har hermet etter "anneskreative", og kledd på to esker. Tapeten har jeg kjøpt i metervis på Maleriet Fargehandel. Det er veldig kjekt. Jeg har  ryddet i alle bokhyllene i det siste, og i disse eskene har jeg lagt små barnebøker som jeg ikke hadde hjerte til å kaste<3


God helg! ¨fruTicosus¨

3 kommentarer:

anneskreative sa...

Så fint det ble Hanne,,,,, lurt å bruke tapet, for dte er jo så støtt og jobbe med,
Koselig å få sommerblomstene i "hus",,,,Har bare stemor ute enda jeg...men nå er det vel ikke lenge før vi kan fylle krukkene,
Kos deg i helga,,,,,
Anne

Stina sa...

Så fint du har gjort.:-) Kram Stina

Maleriet fargehandel sa...

Takk for titten, det er visst ikke bare badet som er heftig i detta huset! Et slikt hus skulle jeg gjerne hatt, sammen med en handy mann, vel og merke ;)

Ha en fin søndag, mvh Heidi