lørdag 14. mai 2011

Stoffhandel

Kameraet (og mannen) har vært en tur i England, men det er ok, siden jeg fikk denne fine boksen med Kate og William på. Den kan jeg ha mange spennende saker i.

Jeg "sniker" meg til å sy litt innimellom all eksamenslesingen. Dessuten er det jo godt å hvile øynene litt.........på noen vakre stoffer. Lappeklubben var på "studietur" til Quiltefryd i Tønsberg, og der var det jo mye fint som vanlig. Disse stoffene fant jeg der.


Etter det har jeg vært på Stoff & Stil. De har jo også noen lappestoffer, og dette er noen 'Fat quarters' som lå i hylla og ropte på meg.


Det skal bli en løper til terrassebordet. Tar bare litt tid, for jeg må virkelig forberede meg grundig til engelskeksamen:-)


¨fruTicosus¨

1 kommentar:

Strikkepus sa...

ja der var det mange fine stoffer. Helt sikker på at du klarer og trylle mye fint av de. Artig boks fra bryllupssouvenirene i England.