lørdag 10. april 2010

Nye farger på kjøkkenet

I påsken fikk vi inviet denne duken på det nye kjøkkenbordet som jeg var så heldig å få. Det ble veldig koselig på kjøkkenet, syns jeg. Selv om det gamle bordet var veldig sjarmerende, tok det litt for stor plass der det sto. Dessuten var det veldig vinglete, noe som resulterte i noen små katastrofer på selveste julaften.


Slagbenken ble virkelig "knæsj" om jeg må si det selv. Passer utmerket inn i mitt nye fargeskjema, og liver opp litt til våren.


Må bare få vært på Stoff&Stil og kjøpt nytt trekk til sitteputene.


Ha en god helg! ¨fruTicosus¨

3 kommentarer:

Masy sa...

freshe vårfarger man blir i godt humør av!
god helg! :-)

Mona sa...

Roseduker din er bærre lekker...... Benken ble "knæsj" ja. Har lyst til å gjøre noe her hjemme jeg også.... får se etterhvert.

Unknown sa...

Hei Takk for hyggelig kommentar og award...
Herlige vårfarger på kjøkkenet ditt...særlig den grønne benken var fresh.
Kos deg i sola.
Klem...Ellen