lørdag 28. februar 2009

Hjerter i februar

Nå holder jeg på med en bestilling, for jeg må jo finne på litt annet midt oppi all seilmakingen. Sydde et seil i går kveld, så jeg har god samvittighet.
Hun med den runde brødkurven skulle ha litt andre ting også - blant annet fire brikker til stua. Det var en god anledning til å bestille litt stoff fra Desiree. Jeg tenkte at det ville bli fint med disse åpne hjertene. Og februar er jo en "hjertelig" måned.


Jeg hadde ikke noe stoff til lukkekant, men en dag var jeg i Tønsberg. Da benyttet jeg anledningen til å stikke innom en ganske ny quiltebutikk som heter Quiltefryd. Der fikk jeg god hjelp til å finne et stoff som tar opp i seg alle fargene jeg har brukt. Jeg syns butikken lever opp til navnet sitt, for der var det en fryd å handle.

¨fruTicosus¨

2 kommentarer:

Kari Anne sa...

Du er flink til å ferdigstille det du begynner på! Det var fint foredrag i Tønsberg om torsdagen. Kathrine hadde med seg mange fristelser som du skal få se til neste mandag :o)

Mona sa...

Ja da er jeg i gang. Håper jeg får dreis på det etterhvert. Dukene/brikkene ble fine da. Det er ikke så mye jeg orker for tiden, armene vil liksom ikke helt.