fredag 9. januar 2009

Revy

I morgen er det den store dagen. Revyen vår har premiére, så det blir ikke mye tid til blogging akkurat nå.
Her er bilde av fototapeten som vi har på bakveggen på scenen. Den er kjempefin! Vi bestilte den fra Sverige, og alt gikk greit helt til den kom hit til landet. Hvordan den kom fram hit til oss, er en historie for seg, så den får vi ta en annen gang. Jeg kan si så mye som at enkelt var det ikke. .
Men hvor i søren har tellern min blitt av? Tror jeg får prøve å finne den igjen i neste uke.

Jeg kommer snart tilbake med bilder fra revyen.
I mellomtida får vi brekke bein..

Hilsen ¨fruTicosus¨

2 kommentarer:

prinsesselinn sa...

hei på deg,
Hvilken revy er det du holder på med da ??
nå ble jeg nyskjerrig her kjente jeg.

Kari Anne sa...

Håper du brekker akkurat nok til at det blir en bra gjennomført revy :o)
Generalprøva var jo ikke så verst..
Gleder meg til å se dere i avisa til mandagen!