søndag 6. juli 2008

Blomster

Endelig har det kommet roser her! Må bare vise noen av dem - de er jo så vakre.





Har flere også:




Og et bilde av min "Dronning Ingrid"




Det har ikke blitt så mye sydd i det siste, men litt har det blitt. Dette hvite stoffet kjøpte jeg for å sy en sommerkjole. Den ble ganske fin.



Men så kunne jeg ikke la være å kjøpe det andre stoffet heller, og bra var det, for jeg skulle plutselig i to jubilèer. Så da sydde jeg først en hvit sommerkjole, og så en kjole til med samme fasong i det fine stoffet. Men, mens jeg holdt på med å sy, gikk det opp for meg at jeg hadde glemt å kjøpt fôr. Hm... jeg har ikke akkurat fasong til å gå med gjennomsiktig kjole, syns jeg. Heldigvis var noen gode venner på bytur den dagen. Med en kjapp telefon var problemet løst, og fôret ble bragt på døra en liten stund senere. Hurra for gode venner! Og vips - så hadde jeg noe å ha på meg.




¨fruTicosus¨

Ingen kommentarer: