søndag 16. januar 2011

Nyttårsmoro

Nå kan jeg endelig vise kostymene som vi har holdt på med de siste ukene. Det ble to dresser, fire skjørt, en tunika og fargepynt på noen bukser + litt annet . Det er I som skal ha æren for at hun ikke ga opp dressjakkene. Ingen enkel jobb.
Vi kaller oss heretter "moods of hvarnes" design team, inkludert ei sydame til, en grafisk designer som har laget logoen og en illustratør som har trykket T-skjortene.

Så har vi hatt en "liten" fest igjen - vel 225 gjester er vel kanskje ikke så lite. Jeg snakker om premierefesten på revyen. KA og jeg hadde pønsket ut en utrolig lekker bordpynt, fritt etter Grand Hotell i Larvik. Mannen og jeg var ute og hentet greiner, og jeg var på juletrekulesalg. Så festet vi kulene på greinene med strips. De følger fargeskjemaet til revyen. Det ble veldig lekkert.


Her er middagsbordet til aktørerene. Det skulle ha litt "showpreg", så der ble det solbriller og perlekjeder.



Nå gjenstår det bare å få god kritikk i avisen.

¨fruTicosus¨

1 kommentar:

anneskreative sa...

Gratulerer med vel utført jobb.
Leste de flotte kritikkene i avisa i dag,,,,så moro.
Gøy med kulturprisen også da,,,,,
Anne