tirsdag 26. oktober 2010

Halvveis til tolv

Nå har jeg allerede lagd seks hjerter. Det går unna, fordi det er så gøy. Har også fått "Bordeboka" fra Bareroots i posten fra Kathrines Quiltestue. Jeg bestilte den på inspirasjonskvelden. Det er forslag til border og bokstaver som Barri har designet.

Nå begynner inngangspartiet å ta form. Det blir veranda både oppe og nede. Vi var på Stil-Tre på Kongsberg og bestilte sprosser til rekkverket med mønster som passer i stilen til huset. Det skal bli så fint! Jeg gleder meg veldig til å pynte her til jul.

Måtte bare ta med et bilde av denne "løven" her. Han er pen - og han vet det:-)
¨fruTicosus¨

2 kommentarer:

Mona sa...

Så flotte hjertene blir. Gleder meg til å se de på neste klubbmøte. Så heldig du er da som har fått pakke. Har ikke fått noe enda. Må sende en mail så jeg er helt sikker på at hun ikke har glemt meg. Heldigvis er armen litt bedre. Håndsøm gikk greit. Fikk en idè på fredag. Kansje jeg er ferdig til neste klubbkveld. Ha en fortsatt flott søndag.

Made by KKann sa...

..må få se mere av de hjertene - de ser så fin ut!!!?

..spennende å bygge ut, bygge på, pusse opp..og ned!..smil!

..ja enig - en flott katt - vettu jeg hadde en slik gul katt engang - men den ble syk!

Ha en finfifn mandag!

KlemKKann