onsdag 22. september 2010

Blomster i september

Sånn ble teppet til dattera. Jeg applikerte på to hjerter, så er det bare for henne og kjæresten å krype under teppet når det blir kaldt på hybelen.

Jeg tok en runde ute for å knipse noen av sesongens siste blomster. Disse har bokstavelig talt gått for lut og kaldt vann i det siste, men nå tror jeg de blomstrer for tredje gang.


Her er noen blomster som jeg fikk midt på sommeren, og de har stått og blomstret siden da.


Denne hadde jeg ønsket meg veldig. Jeg liker så godt at det er flere forskjellige farger i en. Heldig som jeg er, så fikk jeg den også. Den blomstrer igjen og igjen, og skifter farge for hver gang.

¨fruTicosus¨

2 kommentarer:

Mona sa...

Så fint teppet ble. Det kommer nok til å varme på kalde dager. Skal jammen si at det blomstrer bra hos deg. Her er alt slutt for i år.

anneskreative sa...

Hei, så heldig hun er som kan ta med seg et så flott teppe til hybellivet......
Nå har jeg gitt opp sommerblomster og laga høst på trappa,,,,,eller kanskje det var sommerblomstene som hadde gitt opp meg.
Ha en fin høsthelg,,,,vi nyter ei
helg alene på hytta, og det er lenge ssiden sist.
Klem Anne