onsdag 24. mars 2010

NQF

Så har vi vært på årsmøtet til Norges Quilteforbund. Nå var jo ikke vi på møte akkurat. Vi dro dit for å shoppe og se på utstilling. Det var utrolig mange flotte arbeider som var utstilt, og vi kunne stemme fram en publikumsfavoritt, ett arbeid som skulle være med på utstilling i England og hvilken butikk vi syns var best. Ikke enkelt, for det var 21 butikker fra hele landet, og så mye fint de hadde! Vanskelig å velge, men jeg fikk da med meg noe. Dette for eksempel:


Nå skal det bli mange fine ting til kjøkkenet.
Det lønte seg å være sjåfør den dagen, må jeg si. Jeg fikk alt jeg pekte på - nesten. Blant annet dette uglestoffet:


Stolløperen viste seg å passe perfekt. Hun må bare flytte litt på de to knappene som jeg hadde satt i for å feste trekket. Stolen ble virkelig oppgradert, og dette er gjenbruk av høyeste klasse. Tok bilde med mobilen. Det ble litt mørkt, men jeg har jo vist den fram før.


¨fruTicosus¨

Ingen kommentarer: