onsdag 18. november 2009

Adventstæsj

På Stoff&Stil fant jeg denne rødstipete resten. Og jeg syns det ble fint å kombinere den med brunt. Jeg kjøpte også en mengde bånd og blonder. Så da ble det i første omgang disse putene. Det skal bli flere puter etterhvert.

I fjor ønsket jeg meg veldig hobbyboka "Julegleder". Jeg hadde tenkt å starte i januar, og lage en ting fra boka hver måned. Det ble ikke akkurat som jeg hadde tenkt, for jeg fikk ikke kjøpt den før nå i høst. Men jeg er godt i gang. Har laget to av tingene allerede, og flere er på gang. Her er et sett med grytekluter som jeg vurderer å gi til en juleutlodning.




Ha det fint!

¨fruTicosus¨

2 kommentarer:

anneskreative sa...

Hei,,,,koselige puter du har laget,,,,måtte sy meg noen nye i år jeg også,,,etter en tur til Stoff og stil,,,,smiler.
juleboka er bare helt topp,,,,,mange koselige ideer,,,,
kos deg med den og nyt advendtstiden,,,,,
Anne

Made by KKann sa...

Hei hei - flotte puter!..og herlige grytlapper!!

Jeg har også sydd masse puter i høst..til Julemarkedet på Maihaugen.

Ha en strålende fredag og helg!

KlemKKann