onsdag 10. desember 2008

Dusinet fullt

Puh - nå er jeg ferdig med ei krukke med seigmenner og alle vestene som jeg skulle sy . Man pleier å si at "disse går det tretten av på dusinet", men i dette tilfellet går det femten, eller var det seksten? Et dusin kan være så mangt. Her er det et kor som reiser rundt og synger på sykehjem, gamlehjem osv. I dag kan de stråle i sine nye, røde vester.

Jeg må bare vise min nyeste idé:

Siden alle tepper jeg syr skal være godkjent av katt, så har jeg bestilt disse navnebåndene. Jeg syns de ble kjempefine, og skal heretter sys på ting av egen design. Da vet du at hvis du finner noe med et slikt merke på, så er det godkjent av katten min..


Englegardinen har jeg glemt å vise. Jeg begynte på den tidligere i høst, men den ble bare halvferdig da. Nå var det på tide å ta den fram igjen. Alle blokkene var ferdige, det manglet bare å sy dem sammen og kante. Vi har et vindu fra vårt soverom og ut til ei loftsstue. Noen ganger har jeg gardin der - andre ganger ikke. Nå ble det morsomme engler som passer på oss om natta.


¨fruTicosus¨

2 kommentarer:

Kari Anne sa...

Suuuupre lapper!!
Gardinene blei veldig fine :o)

Bouvbear sa...

Sånn engler vil jeg skal passe på meg også..men noe særlig til "lapplisa" er jeg definitivt ikke! Er stum av beundring over alle dere flinke lapplisor rundt omkring..