lørdag 22. november 2008

Her kommer vintern

Dattera går og synger på denne sangen fra Jokke og Valentinerne - nå Ingrid Olava. Den er så fin, syns jeg.
Nå har jeg strikket meg et Karius-skjerf. Det var kjempemorsomt, så jeg tror jeg må lage flere. Må jo prøve flere fargekombinasjoner. Dette skal bli mitt juleskjerf.


Har også begynt å gjøre ferdig flere bestillinger. Skal sy to puter i lappeteknikk. Her er den ene. Den andre blir litt annerledes. Blir fin, da.

Jeg ønsker alle blogglesere en God Helg!
Hilsen ¨fruTicosus¨

2 kommentarer:

KKannDesign sa...

Ojojojoj - sånt skjerf vil jeg også ha - kan du legge ut oppskrift - så kan jeg får [MorGrethe] til å hjelpe meg med oppskriften - er litt dum når det gjelder strikkeoppskrifter skjønner du..det står jo bare vr v omg r p osv osv..hihih..Smil!

Lekker lappeteknikk du har der også! Flotte farger!

Ha en fin fin søndagskveld!

Klem fra KKann

KKannDesign sa...

..eller fortelle hvor jeg kan finne oppskrift??

Smil fra KKann