torsdag 25. september 2008

Stars & stripes del 3

Tror det snart får være nok "Stars & stripes"-effekter nå. Begynner å bli litt lei av å lage det. Bare måtte ta med disse blomsterpottene og "gryteklutvottene". Potta i midten kjøpte jeg på loppemarked. Den passa perfekt inn. De andre to har jeg malt med hvitt og lyseblått. Stjernene gjorde jeg enkelt - bare kjøpte klistremerker. Gryteklutene er en modell av noen jeg så i Oslo. De er til å putte henda inni bak. Har testa dem i dag, for jeg har bakt veldig mye til to selskaper som vi skal ha i helga. De funka faktisk veldig bra. Må bare modifisere dem litt hvis jeg skal sy flere.

¨fruTicosus¨

3 kommentarer:

Made by KKann sa...

Hei igjen..

Så fine gryteklutvotter - jeg sydde selv noen med hjerter, stjerner og striper..men de har jeg ikke bilde av, i allefall ikke digitalt! Men finner jeg bildet så kan jeg se om jeg kan scanne det - er nemlig sikker på at du ville like dem! Smil!

Nå skal jeg snike til meg en bitte liten halvtime på sofa`n før gjengen min kommer hjem fra trening og dans..hihi..

Vi blogges!

Smil fra KKann

Bouvbear sa...

Ja det er bra krim fra Island, selv om den siste var veldig sår..
åh så fiine grytekluter! Kan jeg spørre om hvordan de lages..? Jeg har lyst til å lage noen til meg selv og til julegaver..
Jeg har fjerna den der "ordrebekreftelsen" jeg..

Made by KKann sa...

Hei igjen - bare inne for å si: ha en deilig lørdagskveld!

Smil fra KKann