mandag 2. juni 2008

Stitchery

Tenkte at jeg fikk gjøre litt stitching jeg også, siden "alle andre gjør det"... Neida, jeg syns det er ganske gøy å sitte med et håndarbeid foran TV'n, men jeg har ikke sett så mye på TV i det siste, så da har det ikke blitt så mye håndarbeid heller. Men jeg fant ut at det går fint an å sitte på terrassen og sy, særlig i det fine som været vi har nå. Derfor har jeg begynt på dette. Det er en idé som jeg fikk fra ei bok som heter Lappedrømmer. Jeg syns at disse fargene var litt fine sammen. Hva det skal bli, kommer jeg til å vise litt senere.





¨fruTicosus¨

2 kommentarer:

Kari Anne sa...

Flott duk du har laget!
Det er hyggelig med litt håndarbeide foran tv'n. Det er for varmt til å dra til Tønsberg i kveld, så jeg slapper av hjemme i skyggen.
Hilsen Kari Anne

Anonym sa...

Lekkert stitchery, jeg er spent på hva du skal lage..... :-)